Edició 2758

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de febrer del 2026
Edició 2758

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de febrer del 2026

Rovira es persona en la causa del Tsunami Democràtic que instrueix l’Audiència Nacional

La secretària general d'ERC demana que quedi sense efecte la petició a Suïssa perquè la localitzin

|

- Publicitat -

Pas endavant d’ERC per plantar cara al jutge de l’Audiència Nacional Manuel García-Castellón en el procés contra el Tsunami Democràtic. Segons un breu comunicat d’ERC, la secretària general d’ERC, Marta Rovira, s’ha personat en la causa.

Publicitat

En l’escrit presentat pel seu advocat, Iñigo Iruin, Rovira reclama que quedi sense efecte la comissió rogatòria en què el magistrat ha demanat a Suïssa que la localitzin. Igualment, el jutge va demanar informació sobre un compte bancari que relaciona amb l’organització de les protestes.

El mateix jutge García-Castellón també ha demanat al Tribunal Suprem que persegueixi per terrorisme tant Rovira com Carles Puigdemont i el diputat d’ERC al Parlament Rubén Wagensberg.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí