Edició 2371

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 21 de gener del 2025
Edició 2371

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 21 de gener del 2025

La República digital espanta l’Estat: Sánchez anuncia un decret per prohibir-la

|

- Publicitat -

El president del govern espanyol en funcions, Pedro Sánchez, ha anunciat en una entrevista a Onda Cero que el Consell de Ministres aprovarà aquest dijous un decret per lluitar contra la “república digital” catalana en què treballa el Govern, perquè “no hi ha independència offline ni online”.

Publicitat

Segons Sánchez, el decret “garanteix que el desenvolupament digital estigui garantit per l’Estat” i obligarà totes les administracions de l’Estat a utilitzar servidors ubicats a Europa, i no a “paradisos digitals”.

Es tracta, segons Sánchez, d’evitar un “ús espuri” de les dades “com tenim una intuïció que està fent la Generalitat”. Sánchez també ha apuntat que si arriba un moment en què a la societat catalana hi ha més independentistes que no independentistes per a ell “no canvia res”.

Et pot interessar  Turull avisa Sánchez que està en “números vermells” i urgeix el PSOE a permetre la qüestió de confiança
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí