Edició 2547

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 16 de juliol del 2025
Edició 2547

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 16 de juliol del 2025

Illa celebra les condicions amb què el govern espanyol ha venut el Banc Sabadell

Insta a "desplegar totes les potencialitats del país" mentre continua avalant l'espoli de l'Estat a Catalunya

|

- Publicitat -

El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha celebrat aquest dimarts al migdia les condicions que el govern espanyol ha posat per autoritzar l’opa del BBVA al Banc Sabadell. Així, creu que el fet d’impedir una fusió almenys els propers tres anys i altres mesures “garanteixen la competència equilibrada i els drets dels treballadors, dels clients i de les empreses”. Així, considera que “la gestió rigorosa, dialogant i discreta ha donat els seus fruits” per tal de “protegir un sistema bancari arrelat al territori i adaptat a les necessitats de les famílies i empreses amb una oferta justa”.

Publicitat

En una piulada a X, el president català diu que el govern espanyol “ha actuat posant per sobre l’interès general” i amb “respecte transparent i escrupolós a les regles i els temps”.

Illa ha acabat dient que “Catalunya viu un bon moment econòmic i ofereix la confiança i l’entorn adients per acollir projectes empresarials que contribueixin a generar prosperitat”, prosperitat que vol que sigui compartida amb tothom i per això cal “desplegar totes les potencialitats del país”.

Et pot interessar  Bonet promet arribar "al fons" del cas de la treballadora de la neteja morta i prendre "totes les decisions pertinents"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí