Iglesias defensa ara Sànchez i Cuixart dient que “haurien de formar part del debat polític”

|

- Publicitat -

El vicepresident segon del Gobierno i líder de Podemos, Pablo Iglesias, ha defensat aquest dijous que l’expresident de l’ANC, Jordi Sànchez i el president d’Òmnium, Jordi Cuixart, que compleixen condemna per la seva participació en l’organització de l’1-O, “són uns demòcrates que haurien de formar part del debat polític” sobre Catalunya.

Així ho ha assegurat durant la Comissió per la Reconstrucció Econòmica i Social d’Espanya després de la Covid-19, on també ha manifestat que està disposat a dialogar amb el president a l’exili, Carles Puigdemont, perquè és el líder d’una formació “a la qual voten molts espanyols”.

Publicitat

El líder de Podemos ha respost així a les qüestions plantejades, per una banda, pel diputat de JxCat, Ferran Bel, que li ha demanat l’alliberament de Cuixart i Sànchez, i per l’altra, pel diputat del PP, Mario Garcés, que li ha preguntat si estava a favor que Puigdemont comparegués en la citada comissió, una opció que ja ha estat descartada.

Et pot interessar  Puigdemont, a Albiach: "Lluitem contra els qui preferiu Manuel Valls i el PP a Barcelona"
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí