Edició 2755

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 09 de febrer del 2026
Edició 2755

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 09 de febrer del 2026

Hackegen TVE per emetre una entrevista a Puigdemont

|

- Publicitat -

El passat dijous a la tarda, uns pirates informàtics van hackejar el portal web de Televisió Espanyola. En concret, el canal “Más 24”, que emet en directe per la xarxa. El senyal del hackeig era del canal Russia Today, i es va començar a emetre justament quan s’iniciava l’entrevista amb Carles Puigdemont per part de l’expresident de l’Equador, Rafael Correa, al programa “Conversando con Correa”.

Publicitat

Aquest pirateig va durar tota la tarda, i l’editora del Russia Today, Margarita Simonyan, es mostrava completament desconeixedora del pirateig, tot i que ha dit que ha estat un atac informàtic “bonic”.

Et pot interessar  El TJUE anul·la la suspensió de la immunitat de Puigdemont, Ponsatí i Comín, en detectar "falta d'imparcialitat"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí