Edició 2692

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 08 de desembre del 2025
Edició 2692

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 08 de desembre del 2025

Gran pas endavant perquè els PGE reconeguin el fet insular de les Balears

|

- Publicitat -

Representants del Parlament de les Illes Balears han celebrat aquest dimecres la “primera victòria” en la lluita per aconseguir que els Pressupostos Generals de l’Estat atenguin el fet insular de les Balears. El diari dbalears informa que els portaveus d’El Pi, Més per Mallorca i Més per Menorca han destacat en una intervnció que el Tribunal Constitucional ha admès, per fi, a tràmit el recurs presentat pel Parlament, una decisió que coincideixen a qualificar d'”històrica”.

Publicitat

Tot plegat, un gran pas endavant per intentar aconseguir que l’estat espanyol i la Constitució reconeguin la protecció que mereix el fet insular, a banda de tractar millor l’economia de les Illes Balears.


 

Et pot interessar  El Constitucional inadmet els recursos de Junqueras, Bassa i Romeva contra la decisió del TS de no aplicar-los l’amnistia
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí