Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025
Edició 2705

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 21 de desembre del 2025

Galtada de Turull a Echenique per dir que la “ofensiva judicial” contra el Gobierno “no té precedents”

|

- Publicitat -

El conseller legítim Jordi Turull, ha contestat el diputat de Podemos al Congrés, Pablo Echenique, després que aquest insinués a Twitter que el Gobierno està sent perseguit per la justícia. Echenique adverteix que ja va dir fa mesos que seria la “legislatura del lawfare“, i assegura que “ve una ofensiva judicial i mediàtica sense precedents per intentar fer fora al Gobierno“.

Publicitat

El pres polític, que és a la presó precisament per ofensives judicials, ha retret a Echenique que li pot “presentar a altres molts “precedents” si va a la presó”, enumerant diversos motius pels quals ha estat perseguit: “A alguns ens van fer fora d’un debat d’investidura, de diputat al Parlament i de diputat al Congreso“, ha reblat. Turull també li recorda que hi ha “precedents” exiliats per Europa.

Et pot interessar  El Constitucional continua ajornant el seu posicionament sobre l'aplicació de l'amnistia a Junqueras, Turull, Bassa i Romeva
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí