Edició 2763

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 17 de febrer del 2026
Edició 2763

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 17 de febrer del 2026

ERC porta al Congreso una moció que insta a convocar la mesa de diàleg just es constitueixi el nou Govern

|

- Publicitat -

ERC vol que el Congrés insti la setmana vinent el govern espanyol a convocar “de manera immediata” la taula de diàleg sobre Catalunya tan bon punt es constitueixi l’executiu autonòmic que sorgirà de les eleccions catalanes del 14 de febrer.

Publicitat

Així ho recull la moció que els republicans sotmetran a debat i votació en el ple de la setmana vinent, en plena campanya electoral catalana, i que és conseqüència de la interpel·lació que van adreçar abans de Nadal a la llavors ministra de Política Territorial, Carolina Darias.

En la iniciativa  el grup que lidera Gabriel Rufián reclama una segona reunió de la taula de diàleg amb Catalunya entre el govern espanyol i el nou executiu català amb la finalitat d’avançar “de manera decidida” en la resolució del “conflicte” polític.

Aquesta trobada s’havia de celebrar fa mesos però la irrupció de la pandèmia, primer, i la inhabilitació de l’expresident Quim Torra, després, van estroncar diàleg institucional.

Et pot interessar  ERC urgeix el Govern a tractar la crisi de mobilitat i garantir l'estabilitat laboral per l'aturada de Rodalies
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí