Edició 2708

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de desembre del 2025
Edició 2708

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de desembre del 2025

Els tripijocs de Lesmes amb la cúpula del Suprem provoquen protestes de juristes d’esquerres

|

- Publicitat -

Des del seu escandalós discurs del divendres passat a Barcelona, on plorava la falta d’assistència de Felipe VI, Lesmes ja s’ha tret la careta del tot, fins al punt que diverses entitats i organitzacions de juristes d’esquerres de tot Espanya han denunciat la “falta de legitimitat del CGPJ”, que aquest dimecres nomenarà 25 càrrecs judicials, entre ells els presidents de la majoria de les sales del Tribunal Suprem. Una notícia de Público comparteix un comunicat de la Comissió de Defensa del Col·legi d’Advocats de Barcelona (ICAB) i l’Associació Lliure d’Advocats i Advocades de Madrid, que juntament amb entitats d’altres regions, criden a la responsabilitat i la transparència del CGPJ.

Publicitat

Aquestes institucions posen en dubte “la legitimitat dels nomenaments que Lesmes produirà aquesta setmana”, ja que el CGPJ té el mandat caducat des de fa més d’un any i mig.

 

Et pot interessar  El Suprem condemna García Ortiz per la nota de premsa i diu que ell o algú del seu entorn va filtrar el correu
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí