Cada vegada que acusen Junts d’anar de la mà del PP i Vox, els Comuns fan gala novament de la seva enorme hipocresia i, de pas, demostren que han de canviar d’argumentari. Mentre els catalans i catalanes encara recorden els pactes dels Comuns amb el PP, i fins i tot amb l’extremisme de Cs, els de color lila continuen entestats a fer veure que són els de Puigdemont els que accepten vots i riuen les gràcies a l’extrema dreta. Aquest dilluns, la portaveu dels Comuns, Aina Vidal, ha acusat Junts d’haver-se convertit en el “nou company de viatge” del PP i Vox, i els ha preguntat si també tenen intenció de “bloquejar” iniciatives com el finançament singular per a Catalunya. Els Comuns responen amb aquestes crítiques el trencament amb el PSOE i el bloqueig de l’activitat legislativa anunciat per Junts fruit dels incompliments del govern espanyol amb Catalunya; unes accions que per a Vidal són un clar “moviment ideològic”, tanmateix, els incompliments del govern espanyol amb l’oficialitat del català a la Unió Europea o el finançament singular no tenen cap motivació ideològica darrere, a parer dels Comuns. Ells prefereixen denunciar la “hipocresia” del partit de Carles Puigdemont i demanar-los que “tornin a seure a negociar polític que serveixin per a Catalunya i per als catalans”.
En la seva compareixença, la portaveu dels Comuns ha criticat que, amb el “trencament” anunciat per Carles Puigdemont i Míriam Nogueras durant les últimes setmanes, passen a ser els “aliats” del PP i Vox. Els ha recordat que els seus “companys de viatge” han votat en contra dels indultats o l’amnistia, i han “boicotejat de forma activa” l’oficialitat del català a la Unió Europea. En aquest sentit, Aina Vidal ha afirmat que “no estem davant d’un bloqueig, sinó d’un moviment ideològic”. Ha justificat que la formació de Carles Puigdemont “decideix allargar l’ajuda a les nuclears, impedeix la regulació del lloguer de temporada o que hi hagi mesures relacionades amb la família, la indústria o la inclusió laboral de les persones amb discapacitat.
Per tot això, arran que ERC hagi posposat la proposició de llei de l’IRPF fins al 2026, els Comuns ha instat Junts a donar “una resposta nítida i clara” sobre si “bloquejaran la capacitat de poder arribar a acords al voltant del finançament de Catalunya”. I ha reblat: “Tot té conseqüències”.



Comuneros sou una colla de fatxes…colla de ñordos immigrants inadaptats.
Pppsoevoxcomuneros tots sou iguals,hispanos amargats i reprimits.
Fora de Catalunya tots els immigrants españols.
Visca Catalunya lliure i independent//*//