Edició 2692

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 08 de desembre del 2025
Edició 2692

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 08 de desembre del 2025

El PSOE registra una esmena perquè el Consell d’Europa elmini la petició d’alliberar els presos i retirar les euroordres

|

- Publicitat -

El PSOE ha registrat una esmena per treure de l’informe que ha de votar aquesta tarda l’Assemblea Parlamentària del Consell d’Europa la petició d’alliberar els líders independentistes empresonats. L’esmena dels socialistes espanyols manté que es “consideri l’indult” als presos, però exclou la petició d’alliberar-los “d’una altra manera” i la possibilitat de “considerar” la retirada de les euroordres contra Carles Puigdemont i els exconsellers a Bèlgica. Entre les esmenes que s’han presentat al text també hi ha la d’ERC que aposta per l’amnistia als presos.

Publicitat

En les esmenes presentades, el PSOE també reclama eliminar de l’informe la retirada de les acusacions contra càrrecs de baix rang i contra les persones acusades per “accions simbòliques per simplement expressar la solidaritat amb els detinguts”, en referència a l’expresident Quim Torra.

Et pot interessar  L'Audiència Nacional colla el PSOE perquè entregui tots els pagaments en metàl·lic entre 2017 i 2024
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí