Edició 2689

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 05 de desembre del 2025
Edició 2689

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 05 de desembre del 2025

El PP escull Juan Francisco Pérez Llorca com a substitut de Mazón

El nomenament encara l'ha de validar l'extrema dreta de Vox, que condiciona el seu suport a un rebuig explícit al “pacte verd” i a la “immigració il·legal descontrolada”

|

- Publicitat -

Una setmana després que el president de la Generalitat Valenciana Carlos Mazón anunciés la seva dimissió com a president, però no pas la seva renúncia a l’acte de diputat, i amb diversos noms damunt la taula per a substituir-lo, el PP ha confirmat el candidat escollit per a substituir-lo com a president de la Generalitat Valenciana. Es tracta de Juan Francisco Pérez Llorca, empresari i polític valencià, i actual secretari general del PPCV, nomenat pel mateix Mazón, de qui era la mà dreta. El nomenament l’ha fet el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, després d’haver mantingut una conversa amb Pérez Llorca aquest dimarts, per tancar el relleu de Carlos Mazón. No obstant això, la investidura de Pérez Llorca depèn totalment de l’extrema dreta de Vox, que manté el PP a canvi que aquest es plegui a les seves exigències. Els ultradretans ja han deixat clar que volen abordar amb el candidat les “exigències” de cara a la investidura. De moment, Vox reclama un rebuig explícit al “pacte verd” i a la “immigració il·legal descontrolada”. “La nostra única preocupació és negociar directament amb la persona designada pel PP, perquè serà aquesta persona la que s’haurà de comprometre i complir tots els acords que assoleixi amb Vox”, apuntaven en un comunicat abans de la decisió de Feijóo.

Et pot interessar  Camarero s'espolsa totes les responsabilitats pels usuaris del servei de teleassistència morts durant la gota freda
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí