Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025
Edició 2704

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 20 de desembre del 2025

El PNB també votarà a favor de la sisena pròrroga de l’estat d’alarma

|

- Publicitat -

El PNB ha anunciat que votarà a favor de la sisena pròrroga de l’estat d’alarma. Així ho han comunicat després d’haver arribat a un acord amb el govern espanyol, que s’ha compromès a què quan s’entri en fase 3 el president o lehendakari de la comunitat corresponent pugui gestionar la desescalada. “Li correspondrà l’adopció, supressió, modulació i execució de les mesures corresponents a la fase 3 del pla de desescalada a excepció de les mesures vinculades a la llibertat de circulació que excedeixin l’àmbit territorial de la comunitat autònoma”, detalla l’escrit. De fet, aquest mateix vespre ERC també ha anunciat un acord amb l’executiu –en aquest cas, una abstenció- després d’haver pactat, també, un retorn de competències a la fase 3.

Publicitat

Segons l’acord amb el PNB, les comunitats podran proposat al Ministeri de Sanitat, d’acord amb criteris sanitaris i epidemiològics, la superació de la fase 3 en les diferents províncies o unitats territorials i l’entrada a la “normalitat”, un punt que també inclou el pacte amb ERC.

Et pot interessar  Montero vol que els partits aparquin la "confrontació per sistema" i recolzin els objectius d’estabilitat
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí