El Parlament insta el Govern a garantir les classes en català a la universitat

|

- Publicitat -

El Parlament ha instat el Govern a garantir “el dret a rebre i a impartir” les classes en català a la universitat. Ho ha fet en un punt d’una moció de JxCat sobre la llengua catalana al sistema universitari i de recerca, que ha prosperat amb els vots d’ERC, JxCat, CUP-NCG, comuns i l’abstenció del PSC-Units. L’espanyolisme —Vox, Cs i PPC— ho ha rebutjat.

Així doncs, la iniciativa cerca garantir l’educació en català a tota la comunitat universitària i de recerca. També que tots els graus es puguin cursar en català, llevat dels casos en què per la seva naturalesa calgui impartir-la en altres llengües.

Et pot interessar  El TSJC imposa la bandera espanyola permanent a la façana del Parlament, símbol d'imposició estatal que indigna l'independentisme
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí