Dijous, 30 de març de 2023 - Edició 1708
La República

El ministre Manuel Castells deixa el Gobierno per motius personals

El titular d’Universitats va entrar al Consell de Ministres a proposta dels comuns

Agències 16/12/2021
El ministre d'Universitats Manuel Castells aquest 14 de gener del 2020

El ministre d’Universitats, Manuel Castells, deixa el Gobierno per motius personals, segons ha avançat aquest dijous a la tarda Eldiario.es i ha confirmat l’ACN.

Castells va entrar al Consell de Ministres a proposta dels comuns i era un dels cinc ministres de la quota d’Unides Podem. Durant els gairebé dos anys a l’executiu presidit de Pedro Sánchez, el titular d’Universitats ha impulsat la coneguda com a ‘llei Castells’ o llei de convivència universitària, que ha aixecat l’oposició d’algunes organitzacions estudiantils i contra la qual s’ha fet vaga aquest mateix dijous.

Castells és catedràtic de Sociologia i d’Urbanisme i és considerat un dels autors de referència en el camp de l’estudi de la societat de la informació.