El judici pels atemptats del 17-A comença aquest dimarts

|

- Publicitat -

L’Audiència Nacional comença aquest dimarts a jutjar els tres acusats de formar part de la cèl·lula jihadista que va atemptar a Catalunya el 17 d’agost de 2017 i que va deixar 16 morts i centenars de ferits als carrers de Barcelona i Cambrils.

La seu de l’Audiència Nacional de San Fernando de Heneares albergarà la vintena de sessions previstes d’aquest judici que se celebrarà més de tres anys després de l’atemptat i que s’allargarà fins al desembre.

Publicitat

La Fiscalia sol·licita per Driss Oukabir, Mohamed Houli Chemlal i Said Ben Iazza penes que van des dels vuit anys als 41 anys per delictes entre els quals no s’inclou l’assassinat. Considera que els acusats no van participar directament als atemptats encara que formessin part de la cèl·lula jihadista responsable d’aquests, un criteri que discrepa amb el de les acusacions populars.

Els sis suposats autors tant de l’atropellament massiu a la Rambla de Barcelona com en el passeig marítim de Cambrils van morir abatuts per agents dels Mossos d’Esquadra la mateixa nit o en dies posteriors.

Et pot interessar  L'Audiència Nacional eximeix Jordi Pujol de declarar i l'exonera del cas contra la seva família
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí