Edició 2787

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 13 de març del 2026
Edició 2787

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 13 de març del 2026

Cuevillas pren possessió com a diputat mencionant l’autodeterminació i la JEC

|

- Publicitat -

El Ple d’investidura del candidat Pedro Sánchez, ha començat aquest dissabte amb la presa de possessió com a diputat de Jaume Alonso-Cuevillas, advocat del president a l’exili català Carles Puigdemont, que ha promès el seu càrrec en català i amb mencions a l’autodeterminació, la Junta Electoral Central i la conciliació familiar.

Publicitat

Cuevillas va ser l’únic dels 350 diputats escollits en les darreres votacions del 10 de novembre que no va jurar la Constitució durant la sessió constitutiva del nou Congrés que va tenir lloc el passat 3 de desembre, a causa d’una baixa mèdica.

Batet ha donat per vàlida la fórmula utilitzada per Cuevillas, que ha obtingut així la condició plena de diputat, mentre diputats del PP, Vox i Cs protestaven des dels seus escons per la “coletilla” que ha afegit a la seva promesa.

Et pot interessar  Junts considera que l'anunci de la desclassificació dels documents del 23-F és "arqueologia política": "Volem els de les clavegueres i el 17-A"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí