Cs continua la seva croada contra el català i denuncia Cambray per incomplir la sentència del 25%

|

- Publicitat -

Ciudadanos ha denunciat el conseller d’Educació, Josep González-Cambray, i quatre càrrecs més d’Educació a la Fiscalia per “l’incompliment” de la sentència del 25% de castellà. Després que divendres expirés el termini de dos mesos per aplicar la resolució, el partit liberal considera que hi ha un delicte de prevaricació perquè la conselleria “ha impartit instruccions i consignes” per “evitar” el seu compliment.

Publicitat

En concret, la denúncia també implica a la Secretaria General del Departament d’Educació, l’Assessoria Jurídica, la Inspecció i la Subdirecció General de Plurilingüisme. El president de Cs, Carlos Carrizosa, també ha atribuït “responsabilitats” al president de la Generalitat, Pere Aragonès.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí