Edició 2399

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 18 de febrer del 2025
Edició 2399

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 18 de febrer del 2025

Bassa critica la fugida del rei emèrit “per haver-se embutxacat diners”: “No sé si la justícia és igual per a tothom”

|

- Publicitat -

La consellera legítima Dolors Bassa, ha criticat que els presos independentistes siguin condemnats i a la presó “per haver seguit el mandat democràtic” mentre que el rei emèrit Juan Carlos I ha marxat d’Espanya “no se sap on” per haver-se “embutxacat” diners. “No sé si la justícia és igual per a tothom”, ha lamentat Bassa en una entrevista al Telenotícies de TV3. Sobre el tercer grau, Bassa ha lamentat que a alguns dels presos polítics no se’ls deixi sortir de la presó mentre es delibera sobre la seva qualificació penitenciària i ha insistit que la suspensió del tercer grau “és més venjança que res”.

Publicitat

D’altra banda, Bassa també ha celebrat que la justícia belga rebutgés la tercera euroordre contra el conseller Lluís Puig al·legant que el Tribunal Suprem no és “l’òrgan competent” per demanar la seva extradició i ha assenyalat que els dona “més esperança” en aconseguir més victòries a nivell europeu.

Et pot interessar  El TC admet a tràmit els recursos de Junqueras, Romeva i Bassa contra la negativa del Suprem a amnistiar la malversació
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí