Edició 2708

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de desembre del 2025
Edició 2708

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 24 de desembre del 2025

Alsina agraeix el suport de les autoritats italianes i comunica que Puigdemont reprendrà la seva agenda

|

- Publicitat -

La consellera d’Acció Exterior, Victòria Alsina, ha agraït aquest divendres en nom del Govern el suport de les autoritats de Sardenya i l’Alguer i ha confirmat que el president exiliat Carles Puigdemont reprendrà la seva agenda a l’illa italiana ara que ja ha sortit de la presó.

Publicitat

Segons Alsina, les autoritats els han ajudat molt i han estat al seu costat “des del primer moment”. La presidenta del Parlament, Laura Borràs, ha destacat que en aquests moments Puigdemont “és un home lliure en una Europa lliure”. Alsina i Borràs han fet aquestes declaracions després d’acompanyar Puigdemont en la sortida de la presó.

Et pot interessar  La justícia ordena requisar i analitzar els mòbils dels tres mossos investigats per la fugida de Puigdemont
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí