Edició 2394

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 13 de febrer del 2025
Edició 2394

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 13 de febrer del 2025

Almenys vuit detinguts en la tercera nit d’aldarulls a Barcelona per l’empresonament de Pablo Hasel

|

- Publicitat -

Almenys vuit persones han estat detingudes aquest dijous a Barcelona en la tercera nit d’aldarulls per l’empresonament de Pablo Hasel, segons han informat els Mossos d’Esquadra. Dos dels detinguts s’han fet a la cruïlla del carrer Roger de Llúria amb Mallorca, tres al passatge Pla amb el carrer Bruc, dos al carrer Mallorca amb l’avinguda Diagonal i un al passeig Sant Joan. Tots vuit han estat detinguts per desordres públics, acusats de llançar objectes contra la policia i participar en actes vandàlics. Els Mossos descriuen nombrosos contenidors, mobiliari urbà i motocicletes cremats, a banda de diversos establiments i locals amb vidres trencats, entre ells la redacció d”El Periódico’.

Publicitat

Els Mossos informen que a hores d’ara consten dos agents ferits de caràcter lleu. A banda, el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha informat que fins a les deu de la nit havia atès també a Barcelona dues persones, una ferida menys greu i l’altra lleu. Ambdues han estat traslladades a centres hospitalaris. Fins ara no s’ha informat de detinguts ni atesos enlloc més de Catalunya.

D’altra banda, la policia ha informat que a l’inici de la manifestació d’avui al voltant de la plaça Tetuan s’han aixecat diverses actes de denúncia a persones que duien esprais o pilotes de golf a les motxilles. També se n’ha denunciat una altra que duia diversos petards i pirotècnia.

Et pot interessar  Els Mossos per la República Catalana exposen el matusser intent d'infiltració policial patit entre 2014 i 2017
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí