Allisada de Sala-i-Martin a Albiach per l’estratègia demagògica dels comuns

|

- Publicitat -

L’economista Xavier Sala-i-Martin ha desemmascarat la demagògia i el populisme constant de la líder dels comuns, Jessica Albiach, després que hagi criticat que les polítiques de Junts són “Ayusistes“.

En un fil a Twitter, Sala-i-Martin retreu que “és molt fàcil fer populisme sobre la necessitat de gastar”, però també evidencia que les retallades que han hagut de fer partits com CIU és “pel desastre econòmic que van deixar vostès”. Amb tot, l’economista insta Albiach a reflexionar “per què són incapaços de gestionar res sense endeutar-se fins al coll”.

Publicitat

“Tot ho arreglen amb més deute! Després han de venir els altres a pagar les seves factures impagades”, ha etzibat Sala-i-Martin, insistint en el fet que els comuns “acusen de fer retallades mentre els altres han de fer neteja”.

>

Et pot interessar  'Ara Igualada', la candidatura unitària d'ERC, la CUP i els Comuns de cara les pròximes eleccions municipals
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí