Aconsegueixen desplegar una pancarta contra Felipe VI a la porta principal de la Seat a Martorell

|

- Publicitat -

Tot i la forta presència policial un grup de manifestants ha aconseguit desplegar una pancarta amb el lema ‘Catalunya no té rei’ a l’entrada principal de la seu de Seat a Martorell  per protestar contra la visita del rei Felip VI, acompanyat del president del Govern espanyol, Pedro Sánchez. La manifestació que han convocat l’ANC i Òmnium a les 9.30 hores del matí al pont de la Plaça 19 de Martorell (Barcelona) -que passa per sobre de l’autopista AP-7 amb una vintena de persones-, i la manifestació que han convocat els CDR a les 9.00 hores al pont de la plaça Joan Serrats amb una altra vintena, s’han dissolt cap a les 11 hores. Alguns dels manifestants s’han desplaçat davant la porta principal de Seat, en espera que el rei sortís de la visita a la seu, i han desplegat la pancarta, en una protesta que compta amb la presidenta de l’ANC, Elisenda Paluzie.

Publicitat

Et pot interessar  Òmnium reelegeix Antich en una assemblea marcada pel cofoisme institucional i la pèrdua de 30.000 socis
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí