Òmnium denuncia com Cuixart passa 23h a la cel·la

|

- Publicitat -

Òmnium ha denunciat el tracte degradant que reben Jordi Cuixart i la resta de presos polítics a Lledoners, en plena pandèmia de la COVID-19. Marcel Mauri, vicepresident de l’entitat ha criticat com “des de la retirada del tercer grau i l’article 100.2, en Jordi Cuixart passa 23 hores al dia dins la cel·la”.Davant d’aquesta situació, Mauri creu que “l’única solució a la repressió passa per l’Amnistia als més de 1.000 independentistes perseguits”.

Publicitat

 

Et pot interessar  Òmnium s'arronsa davant l'Església: una resposta tova que ho fia tot als despatxos de la diplomàcia
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí