Nova crida del Tsunami per tallar l’AP-7 al seu pas per Girona

|

- Publicitat -

Nova crida del ‘Tsunami Democràtic’ per tallar l’AP7, ara al seu pas per Girona, després de 31 hores de tall a la Jonquera que han acabat amb el brutal desallotjament de la Guàrdia Civil, els Mossos d’Esquadra i la policia francesa. I és que el moviment independentista té clar que la repressió no aturarà les protestes de la ciutadania contra la repressió de l’Estat espanyol a Catalunya.

Publicitat

Segons han explicat al seu compte de Twitter, diversos cotxes ja han bloquejat els dos sentits de la marxa. “Cridem tota la ciutadania a bloquejar l’AP7, al seu pas per Girona i unir-nos al tall dels companys del Tsunami d’Euskal Herria”, diuen. L’acumulació de camions ha causat retencions quilomètriques a Behobia hores abans de la protesta convocada pel Tsunami.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí