Dijous, 23 de març de 2023 - Edició 1701
La República

Moncloa va controlar tot el procés de detenció del president Puigdemont

La policia nacional espanyola va rebre l’alerta que va provocar un intens seguiment de tota l’operació per part del Ministeri de l’Interior

Redacció 25/09/2021
Fotomuntatge a l'esquerra Victòria Alsina i Laura Borràs en declaracions, a la dreta Carles Puigdemont en la seva sortida de la presó

Sanchez va faltar a la veritat, la justícia va actuar coordinadament amb el Ministeri de l’Interior

L’obsessió de l’estat espanyol per la figura del president Puigdemont va provocar un cop més alegries dins del cos de la policia espanyola que celebrava la seva festa patronal.

El que va provocar que ja comptessin com una victòria l’extradició del president Puigdemont. Segons explica el digital de Pedro J Ramírez sempre ben connectat amb el poder espanyol, la festa de la policia espanyola va continuar amb el seguiment de l’operació de detenció del president català.