Edició 2786

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de març del 2026
Edició 2786

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de març del 2026

Mireia Arana i Eva Gil són les inesperades competidores d’Albiach

|

- Publicitat -

Mireia Arana i Eva Gil són les dues inscrites de Catalunya en Comú que competiran amb la líder de la formació, Jéssica Albiach, per ser la cap de llista de la formació a les properes eleccions catalanes, segons han confirmat els comuns a l’ACN. El partit va anunciar divendres que dues inscrites s’havien presentat al procés, però no n’havien revelat els noms.

Publicitat

Aquest dissabte, la formació inicia a Tarragona les trobades territorials que hauran d’avalar les tres candidatures. Dilluns, dimarts i dimecres es faran a Lleida, Girona i Barcelona, respectivament. Si una de les tres candidates no es presenta a alguna d’aquestes trobades, caurà del procés. En aquestes trobades, les aspirants presentaran la seva candidatura i les trobades els donaran l’aval.

Aquest divendres finalitzava el termini per presentar-se a les primàries del partit i aquest dissabte ha començat el procés de recollida d’avals. La proclamació del candidat no tindrà lloc fins a finals d’aquest mes de febrer.

Et pot interessar  Els Comuns fan gala del seu anticatalanisme pressionant ERC per aprovar els pressupostos en la “màxima brevetat”
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí