Membres del Consell Nacional de Junts impulsen una recollida de firmes perquè Dalmases deixi l’acta de diputat

|

- Publicitat -

Membres del Consell Nacional de Junts impulsen una recollida de firmes perquè el fins ara vicepresident de Junts Francesc de Dalmases també deixi l’acta de diputat, segons han explicat fonts del partit a l’ACN. La recollida de firmes ha començat poc abans que s’hagi anunciat que dimiteix del seu càrrec al partit però continua com a diputat al Parlament. Tot plegat després de l’informe encarregat pel partit que conclou que Dalmases va “intimidar” la sotsdirectora del programa ‘FAQS’ de TV3. Es necessita el suport d’un 20% dels membres del Consell Nacional perquè la qüestió es tracti a la reunió prevista per al 19 de novembre. Per la seva banda, l’executiva del partit dona el tema per tancat després de la decisió d’avui de Dalmases.

Dues diputades de la direcció de Junts s’han queixat per haver patit una conducta similar a la del ‘FAQS’ per part de Dalmases

Publicitat

Segons publica el diari Ara, ho han explicitat durant la reunió de l’executiva del partit

Et pot interessar  Junts denuncia "l'escarni i venjança" de l'Audiència Nacional contra Jordi Pujol: "Ha estat una demostració deshumanitzadora"
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí