Mastegot de la xarxa a Susana Díaz quan parla de la “convivència” a Catalunya

Polítics d'arreu d'Espanya han aprofitat els fets d'ahir a Barcelona per ficar cullerada en la situació política a Catalunya

|

- Publicitat -

Polítics d’arreu d’Espanya han aprofitat les càrregues i enfrontaments que van produir-se ahir entre agents dels Mossos d’Esquadra i grups de manifestants a les portes del Parlament i a la Via Laietana per ficar cullerada en la situació política a Catalunya. Entre ells, la presidenta socialista de la Junta d’Andalusia, Susana Díaz, que ha fet un tuit expressant la seva “condemna i rebuig més rotund als actes de violència a Barcelona”. “Catalunya ha de recuperar la convivència. Li demano responsabilitat als seus governants”, ha escrit.

Uns comentaris que no han passat desapercebuts a la xarxa, on un dels usuaris s’ha encarregat de recordar-li les mancances existents a la seva Comunitat Autònoma, com -entre altres coses- l’elevada taxa d’atur, el tràfic de drogues, els casos de corrupció com el dels ERE o el fracàs escolar entre els joves. Un clatellot en tota regla per dir-li a Díaz que no és bo veure la palla en els ulls dels altres i no veure la biga en els seus.

Publicitat

Et pot interessar  ATENCIÓ | Ex assessor del Pentàgon insta Trump a entregar Ceuta i Melilla a Marroc per castigar la "hipocresia colonial" de Sánchez
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí