Edició 2710

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 26 de desembre del 2025
Edició 2710

Els Països Catalans al teu abast

Divendres, 26 de desembre del 2025

Marta Rovira: “L’Estat espanyol és irreformable i protegeix privilegis”

|

- Publicitat -

“Ho hem intentat tot i ens hem trobat amb un Estat social irreformable i immobilista que protegeix els privilegis d’una minoria”, ha insistit

Publicitat

Segons Rovira, “l’única manera de lluitar contra l’Estat és a través de la sobirania” per “obtenir totes les competències polítiques i recursos econòmics”. Considera que el Brexit pot obrir una “finestra d’oportunitat” per a l’independentisme si s’aconsegueix “definir Europa com una Europa dels ciutadans que parli democràticament a través d’instruments democràtics”.

Rovira defensa la “transversalitat” de l’independentisme a la contra cimera del G7

La secretària general d’ERC, Marta Rovira, ha participat aquest divendres per videoconferència a l’anomenada contra cimera del G7, G7-EZ, on ha defensat la “transversalitat” de l’independentisme. Rovira assegura que el moviment suma cada vegada “més perfils sociològics” perquè “s’ha arribat a la clara conclusió que per assolir la justícia social només hi ha una via que és la independència”. Rovira ho ha dit en una taula rodona on també han participat el líder de Bildu, Arnaldo Otegui; l’europarlamentari de Bildu, Pernando Barrena, i el president de l’Assemblea de Còrcega, Jean Guy Talamoni. El debat s’ha centrat en el no reconeixement dels drets nacionals de bascos, corsos, escocesos i catalans i “l’actitud autoritària i antidemocràtica dels estats”.

Et pot interessar  Junts referma el trencament amb Sánchez i al·lega que "és l'únic que ha portat canvis"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí