L’independentisme respon amb humor l’intent de boicot de Cs a l’acte d’homenatge a Forcadell

La xarxa reacciona a la provocació de la formació d'Inés Arrimadas

|

- Publicitat -

L’independentisme ha respost l’intent de boicot -ahir, al Parlament- dels diputats de Ciudadanos a l’acte de suport internacional a la presidenta de la Cambra catalana empresonada, Carme Forcadell. I ho ha fet a la xarxa, amb l’humor, substituint el missatge “Ja n’hi ha prou! El Parlament és de tots” que van exhibir en una pancarta els de la formació d’Inés Arrimadas per consignes republicanes i mofes de tota mena.

El diputat d’ERC, Ruben Wasenberg, els CDR o alguns tuiters populars de l’àmbit independentista són alguns dels que han reaccionat a Twitter a la provocació de Cs.

Publicitat

>

Et pot interessar  El TSJC imposa la bandera espanyola permanent a la façana del Parlament, símbol d'imposició estatal que indigna l'independentisme
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí