L’Eurocambra enviarà al març una missió a Espanya per investigar l’espionatge amb Pegasus

|

- Publicitat -

El comitè de l’Eurocambra que investiga l’ús de programaris com Pegasus a la Unió Europea ha acordat aquest dimarts enviar una missió a Espanya el 20 i 21 de març. La decisió l’han pres en una reunió els coordinadors del comitè, que ja ha fet missions a Israel, Polònia, Grècia i Xipre i viatjarà a Hongria al febrer.

La missió a Espanya ha tirat finalment endavant després que l’Eurocambra hagi ampliat tres mesos més la durada del comitè, que inicialment tenia previst un mandat d’un any. La decisió dels coordinadors arriba el matix dia que la ponent del comitè, Sophie In’t Veld, ha presentat un esborrany de recomanació que insta l’Estat a “aclarir del tot” els casos d’espionatge.

Et pot interessar  GREU | La injustícia espanyola impedeix a les víctimes del Catalangate esclarir la veritat i fer justícia
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí