Edició 2756

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 10 de febrer del 2026
Edició 2756

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 10 de febrer del 2026

Les maniobres pel retorn d’Artur Mas a la presidència de la Generalitat, segons l’ABC

El periodista Salvador Sostres afirma que "les elits han perdonat Mas i el veuen com l’únic interlocutor vàlid entre Barcelona i Madrid"

|

- Publicitat -

David Madí, antic col·laborador d’Artur Mas, hauria col·locat Jordi Sànchez al capdavant de la Crida “per erosionar ERC i aplanar” el retorn de l’expresident al Palau de la Generalitat. Així ho explica el periodista Salvador Sostres en un article d’opinió a l’ABC.

Publicitat

Segons Sostres, el PDeCAT només es vincularia amb la Crida si Artur Mas opta per tornar a ser president. De fet, el periodista va més enllà i assegura que les elits “han perdonat Mas pel seu paper en el procés i el veuen com l’únic interlocutor vàlid entre Barcelona i Madrid”.

Et pot interessar  Mas té clar que Catalunya ha de tenir un "autogovern ple i sencer" i ser "responsable de la hisenda"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí