Els i les treballadores de la televisió pública catalana envien un clar missatge a la direcció de la cadena: rebuig total a la substitució de les marques clàssiques (TV3, Catalunya Ràdio, la Marató de TV3…) pel ‘3Cat’, el nou nom de la cadena. La nova marca dels mitjans públics catalans no convencia els treballadors, que van quedar apartats del procés de remodelació malgrat les promeses que els asseguraven que hi estarien involucrats. Ara, amb la nova marca ‘3Cat’ funcionant a ple rendiment, els comitès d’empresa han decidit celebrar una consulta no vinculant en la qual han participat un 63,27% dels treballadors de TV3, Catalunya Ràdio i la Fundació la Marató, i que ha tingut uns resultats molt clars: el 89,96% dels treballadors vol preservar TV3, Catalunya Ràdio i totes les marques associades.
La consulta demanava als treballadors: “Estàs d’acord que TV3 i Catalunya Ràdio, i totes les seves marques, continuïn plenament actives i visibles tant en antena com a la plataforma, les aplicacions i les xarxes socials?”. La resposta ha estat molt clara, amb gairebé el 90% dels vots a favor de mantenir les marques clàssiques; d’altra banda, un 5,40% ha votat que no i un 4,64% han votat en blanc. Segons han informat els comitès, els treballadors de l’ens CCMA no han participat en la votació perquè la direcció no n’ha facilitat el cens. Finalment, antics treballadors de la casa també han expressat mitjançant firmes el seu suport a mantenir les marques clàssiques.



Ja de pas, feu també algún canvi si us plau, en el format dels mapes, iconografía, rorulació, etc, de la secció meteorológica!!!
Aquest format actual és poc vistós, pic entenidor, la rotulació és petita i en els gràfics de les dades que hi han a l’esquerra, el temps per llegir- ho és molt curt i la lletra petita.
A veure si podem realment tornar a tenir una televisió nacional a l’alçada i fora de ordres polititzades desde allà on no s’ha vist mai Tv3 !!!
De fora vinguessin i de casa en treguessin!!!