Edició 2783

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 10 de març del 2026
Edició 2783

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 10 de març del 2026

La mà dreta de Fernández Díaz va rebre documentació robada a Bárcenas

|

- Publicitat -

Nou episodi de les clavegueres de l’Estat, on s’ha vist implicat directament Jorge Fernández Díaz. Segons publica El Mundo, un comissari ha declarat a l’Audiència Nacional que va entregar documentació de Luis Bárcenas a la mà dreta del ministre d’Interior durant l’etapa del Gobierno Rajoy.

Publicitat

Uns arxius, en forma de memòria USB, que un confident de la policia va robar del domicili de l’antic gerent del Partit Popular. Enrique García Castaño és un comissari que va formar part de les clavegueres i en un intent d’evitar una llarga condemna ha començat a col·laborar amb la justícia.

Et pot interessar  La Fiscalia "no veu indicis" per a investigar Mazón i demana retornar la causa a la jutgessa de Catarroja
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí