Edició 2389

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 08 de febrer del 2025
Edició 2389

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 08 de febrer del 2025

La indefensió del català a l’escola: El TSJC manté el 25% de castellà en dues aules més

|

- Publicitat -

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha rebutjat el recurs del Departament d’Educació i ha decidit mantenir les mesures cautelars que va imposar perquè es garantís el 25% de castellà en dues aules d’una escola de Castelldefels i una altra de La Canonja (Tarragonès).

Publicitat

El tribunal argumenta que no consta acreditat el resultat de l’aplicació de la nova legislació i, en aquesta situació, no es pot valorar aixecar les mesures cautelars dictades anteriorment. Aquesta imposició arriba després que el conseller d’Educació, Josep Gonzàlez-Cambray, hagués tret ferro a la quantitat d’escoles afectades defensant que el percentatge només es dona en 26 aules catalanes.

Et pot interessar  La injustícia espanyola es nega investigar el jutge Aguirre per prevaricació en el 'cas Volhov' tot i demostrar-se ser fals
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí