La Guàrdia Civil és un “referent de l’ordre i la llei” per les porres de l’1-O

Pedro Garrido, general del cos policial a Catalunya, assegura que els agents i les seves famílies han patit "les actituds dels règims totalitaris més rancis"

|

- Publicitat -

Pedro Garrido, cap de la Guàrdia Civil a Catalunya, ha realitzat unes declaracions incendiàries durant un acte a la comandància de Sant Andreu de la Barca. Garrido assegura que l’actuació del cos policial durant l’1 d’octubre “ens ha convertit en un referent destacat de la llei i l’ordre”.

Publicitat

Lluny de suavitzar la malmesa imatge de la Guàrdia Civil, el seu màxim responsable a terres catalanes ha afegit que en el darrer any, els agents i les seves famílies “han estat objecte de persecució i fustigació”. Garrido ha conclòs la seva intervenció amb un missatge desafiant cap “als col·lectius minoritaris”, afirmant que “els somriures traïdors ens estimulen, la difamació ens anima i la fustigació ens referma i reforça”

Et pot interessar  L’Estat ordena triturar les proves de l'1-O: Una operació d’Estat per liquidar el llegat del referèndum i la violència policial
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí