La Fiscalia apunta que la família del rei emèrit gaudeix dels diners robats

|

- Publicitat -

Un cop més el Tribunal dona suport a la monarquia espanyola, en aquest cas en l’arxivament de totes de les investigacions contra la corrupció de Joan Carles I.

Publicitat

Els dos decrets emesos per a la Fiscalia confirmen que el rei emèrit no va ser l’únic beneficiat pels diners que va rebre durant anys i va estar amagant fora d’Espanya.

Aquests diners van acabar beneficiant a “familiars i persones properes” i el mig milió d’euros que va rebre l’emèrit es va destinar a “l’abonament de despeses particulars de Joan Carles de Barbó i Borbó o persones relacionades amb ell, en ser familiars o persones properes d’ell mateix”; segons ha avançat El Nacional.

Tot i això, en cap cas es posen noms i cognoms de qui serien els familiars que es van gaudir dels diners ocultats. Per altra banda, l’empresari va destinar un altre mig milió d’euros a pagar viatges en els quals van participar altres membres de la Família Reial.

Et pot interessar  ESCÀNDOL: Una nova edició de la Feria de Abril de Catalunya amb l’opacitat de la FECAC sota sospita
Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí