Edició 2104

Edició 2104

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 29 de abril del 2024

Junts reitera el comunicat de Puigdemont: cap projecte d’amnistia ni cap negociació

L'executiva de Junts també ha decidit crear un secretariat format per un grup de dirigents que actuarà com a òrgan de govern del partit de forma permanent

- Publicitat -

El matí d’aquest dijous, 31 d’agost, l’executiva de Junts per Catalunya s’ha reunit a Altafulla per començar al curs i valorar l’actualitat política. Durant la reunió, l’executiva de la formació ha reiterat el comunicat emès per Carles Puigdemont, en el qual nega que hi hagi cap negociació en marxa o que s’hagi rebut cap projecte per a la llei d’amnistia que reclama el partit a canvi del seu suport a una hipotètica investidura de Pedro Sánchez.

De la mateixa manera que també ha anunciat Puigdemont, el marc que proposarà Junts a tothom que s’interessi per obrir negociacions es fixarà el pròxim dimarts, 5 de setembre, durant la conferència que farà el president a l’exili per inaugurar la jornada interparlamentària per a coordinar les accions a dur a terme en el darrer tram de la presidència espanyola del Consell de la UE.

Publicitat

D’altra banda, la direcció del partit ha proposat a l’Executiva Nacional la constitució d’un Secretariat permanent que assumeixi per delegació algunes de les funcions de l’Executiva Nacional i que actuï com a òrgan permanent de direcció i govern del partit. Els membres de la direcció que integraran aquesta permanent són la presidenta Laura Borràs, el secretari general Jordi Turull, els vicepresidents Anna Erra, Josep Rius i Aurora Madaula; el secretari d’organització, David Torrents; la secretària de finances, Teresa Pallarès; l’adjunt al secretari general, David Saldoni; i els representants de les cambres parlamentàries.

Respecte als actes convocats de cara la Diada de Catalunya, Junts ha fet una crida a la mobilització i a la participació massiva en tots els actes convocats per les entitats independentistes “i, especialment, la manifestació de la Diada Nacional convocada a la tarda a Barcelona per l’Assemblea Nacional de Catalunya”.

Et pot interessar  Aragonès critica que Junts faci "crides a la unitat 3 dies abans de la campanya"
Publicitat

Opinió