Edició 2701

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 17 de desembre del 2025
Edició 2701

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 17 de desembre del 2025

Junqueras retrata la hipocresia de Podem i titlla de “canvi a pitjor” que “comencin a sonar com Ciutadan

|

- Publicitat -

El president d’Esquerra Republicana, Oriol Junqueras, ha retratat la hipocresia d’Unides Podem, i només ha necessitat intercanviar dos missatges amb Pablo Iglesias i Ione Belarra per a deixar-los amb un pam de nas. Les declaracions de Ione Belarra estigmatitzant la policia catalana, els catalans i el reclam històric de l’independentisme perquè Catalunya tingui les competències en immigració encara porten cua. Tant Junqueras com ERC han criticat activament les paraules de la dirigent de Podem, tot assenyalant que les podrien haver dit els espanyolistes Albert Rivera o Inés Arrimadas. Els de color lila han reaccionat fent-se els fatxendes tot recordant que ells van visitar Junqueras quan l’Estat el va empresonar, però el republicà no ha permès que continuïn pidolant vots gràcies a aquella interessada acció.

Publicitat

Junqueras ha citat les declaracions de Belarra a través de Twitter, tot afegint també les de Pablo Echenique defensant l’obra de teatre catalanòfoba contractada per l’Ajuntament de Barcelona, tot lamentant que siguin declaracions pròpies dels dirigents més incendiaris de Ciutadans. L’exidirgent de Podem Pablo Iglesias entra a la conversa amb to fatxenda per a dir que ells van anar a visitar-lo a la presó, cosa que no van fer ni Rivera ni Arrimadas, ni cap actual membre del govern espanyol. El que no sabia Iglesias és que ni així podia sortir ben parat d’aquesta enganxada.

El líder republicà ha respost el missatge d’Iglesias assegurant que recorda les seves visites a la presó perquè “era un pres polític i poc després tu eres vicepresident d’un govern presidit pel PSOE“. I Junqueras clou el missatge amb una reflexió que enfonsa encara més Podem: “les coses canvien, a vegades per a millor i a vegades per a pitjor. I que comencen a sonar com Ciutadans em sembla un canvi a pitjor”.

Publicitat

Opinió

1 COMENTARI

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí