GREU | Mor un dels ferits crítics en el tiroteig en un parc de Mollet del Vallès

L'incident es va produir ahir dissabte a la matinada al Parc de Colors i els Mossos busquen l'autor dels trets

|

- Publicitat - .

Un dels ferits crítics en el tiroteig en un parc de Mollet del Vallès ha mort a l’hospital, segons han informat els Mossos d’Esquadra. L’incident es va produir ahir dissabte pels voltants de les 00.35 hores de la matinada al Parc de Colors, a tocar de l’Hospital de Mollet, quan tres persones van quedar ferides, dues en estat crític i una de menys greu, per arma de foc. Segons va avançar ‘El Caso’, els autors anaven en motocicleta, van obrir foc contra un grup de persones que estaven assegudes a la zona i van fugir amb el mateix vehicle. La Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la Regió Metropolitana Nord s’ha fet càrrec del cas per mirar d’identificar i localitzar els responsables del tiroteig. El cas es troba sota secret de sumari.

Publicitat .

L’Ajuntament de Mollet del Vallès va condemnar “amb fermesa” les agressions amb arma de foc al Parc de Colors i va precisar que les dotacions policials que es trobaven patrullant pel barri de Plana Lledó van ser alertades del tiroteig per diversos testimonis. Tres dotacions de la Policia Municipal i tres patrulles de Mossos d’Esquadra es van desplaçar ràpidament al lloc per atendre les víctimes i van agafar declaració a testimonis. Altres dotacions de Mossos i Policies Locals van començar la recerca de l’agressor amb controls d’entrada i sortida a diferents poblacions veïnes del Vallès Oriental com Parets del Vallès, la Llagosta o Santa Perpètua de Mogoda.

L’Ajuntament de Mollet del Vallès assegura que està en “contacte permanent” amb els equips d’investigació dels Mossos per aclarir l’incident i afirma que continuarà treballant per “reforçar la seguretat i la convivència” a la població.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

.