Edició 2688

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 04 de desembre del 2025
Edició 2688

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 04 de desembre del 2025

[GREU] Cal destinar diners públics per fer un estudi que digui que a l’ombra la temperatura baixa entre 3 i 4 graus?

Ahir la televisió pública i la majoria dels mitjans van comprar aquesta fal·làcia d’estiu, venuda per l’Ajuntament de Barcelona com una gran proesa.

|

- Publicitat -

Barcelona redueix entre 3 i 4 graus la temperatura radiant en espais on ha instal·lat ombres, segons dades preliminars (li diuen miracle)
Aquest és el titular de la notícia estiuenca que l’Ajuntament de Barcelona ha colat en la majoria dels mitjans, a les xarxes socials la ciutadania ha quedat astorada de com uns professionals de la comunicació han caigut tan baixos en editar aquesta falsa notícia.
Un equip de tècnics monitora durant l’estiu una trentena d’espais, com àrees de joc infantil
El segon titular encara és més surrealista, com si la gent no sàpigues que a l’ombra la temperatura no fos molt més baixa. Sembla que a l’Ajuntament de Barcelona del govern Collboni d’esquerres no ho saben.
Malgrat els diners gastats, l’Ajuntament de Barcelona continua fent obres d’urbanització de carrers sense cap mena d’ombra, la darrera, la costosa reforma de Via Laietana, sense una sola ombra, i molts diners de despesa inútil feta.

Et pot interessar  Els Comuns tiren endavant el pla contra el sensellarisme gràcies al vot favorable de Junts, ERC i el PPC
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí