Lecornu vol més mesures de protecció per als agricultors i ramaders europeus que l’Estat Espanyol no troba necessaries
El primer ministre francès, Sébastien Lecornu, ha demanat a la Unió Europea que s’ajorni la signatura de l’acord comercial entre la UE i el Mercosur. L’oficina de Lecornu ha admès en un comunicat que ha fet la petició a les institucions europees en considerar que “no es compleixen les condicions per a cap votació”.
Espanya en defensa dels països sud-americans, a favor de signar l’acord malgrat que aquest perjudica el territori dels Països Catalans
Demanen que es continuï treballant per aconseguir mesures de protecció per a l’agricultura i la ramaderia europea. La firma de l’acord està prevista per al pròxim dissabte, 20 de desembre, al Brasil. França reconeix avenços per protegir els productors europeus però els considera “incomplets”.
França surt en suport dels agricultors i ramaders europeus
Demana ajornar el mal acord comercial de la UE amb Mercosur que s’ha de signar la setmana vinent
|
- Publicitat -
Publicitat


