Edició 2690

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 06 de desembre del 2025
Edició 2690

Els Països Catalans al teu abast

Dissabte, 06 de desembre del 2025

Exigències i retrets d’Albiach per arribar a un acord pel català al marge de “projectes personalistes”

|

- Publicitat -

La presidenta d’En Comú Podem al Parlament, Jéssica Albiach, demana als altres partits un “últim esforç” per arribar a un acord que protegeixi el català a les aules. Així mateix, demana que aquest quedi “fora de projectes partidistes i personalistes”.

Publicitat

La líder dels comuns ha assenyalat aquest diumenge que en les últimes hores s’han intensificat les reunions, però que queden “alguns serrells” per arribar a l’acord. Amb tot, s’ha mostrat convençuda que trobaran la fórmula per “blindar el català i protegir les direccions dels centres” i espera que, davant del “descrèdit” que viu la política, els partits demostrin que són “útils”. Albiach confia que el ple del Parlament de la setmana que ve inclourà el text legislatiu per al català.

Et pot interessar  Els Comuns tornen a fer gala de la seva hipocresia en acusar Junts de tenir PP i Vox com a "companys de viatge"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí