Edició 2758

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de febrer del 2026
Edició 2758

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 12 de febrer del 2026

Esquerra denuncia un nou atac a la seva seu de Figueres, el quart que rep el partit a la ciutat

|

- Publicitat -

El grup municipal d’Esquerra Republicana de Figueres ha denunciat un nou atac a la seva seu de la ciutat. Segons assenyala a les seves xarxes socials l’alcaldessa de la capital de l’Alt Empordà, Agnès Lladó, un home va rebentar el vidre de la porta d’entrada mentre cridava ‘esto es España’. Segons Lladó aquest és el quart atac que rep la seu dels republicans a Figueres i recrimina que “el feixisme campi pels carrers” amb el seu suport.

Publicitat

 

JuntsxCat ha condemnat els fets

 

Qui també s’ha pronunciat en contra de l’atac ha estat el cap de l’oposició al consistori, Jordi Masquef, de Junts per Catalunya, que ha demanat mantenir la unitat dels partits contra “la violència i el pensament únic.

Et pot interessar  Junts i ERC pressionen Puente pel "caos descomunal" de Rodalies: "Volem solucions efectives i creïbles, i no arriben"
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí