ERC exposa el cinisme del Gobierno amb els accidents ferroviaris a Catalunya

Ábalos demana comparèixer al Congreso per una incidència a Extremadura però evita parlar de Vacarisses, on va morir un passatger

|

- Publicitat -

“Sol·licitaré avui mateix la compareixença al Congrés per informar sobre el dèficit de les infraestructures i els serveis ferroviaris a Extremadura, les darreres incidències i les mesures que s’han posat en marxa per a la solució i prevenció”. Aquesta és la piulada que ha fet el ministre de Foment espanyol, José Luis Ábalos, arran dels problemes que ha patit recentment Renfe a Extremadura: un tren es va avariar deixant penjats 163 passatgers a meitat de trajecte durant quatre hores.

Una resposta molt més ràpida i eficient de la que estan acostumats a rebre els catalans quan es tracta d’infraestructures. I és que, tal com ha recordat el diputat d’ERC al Congreso, Joan Margall, el ministre espanyol encara no ha comparegut per l’accident a Rodalies a Vacarisses (Bages) del passat novembre, on va morir un passatger i sis més van resultar ferits. “Vam demanar la teva compareixença per l’accident a la R4 de Rodalies fa mes i mig i encara estem esperant”, li ha retret Margall en veure el seu canvi d’actitud pel que fa a les incidències a Extremadura.

Publicitat

Et pot interessar  El Col·legi d’Economistes de Catalunya ho té clar: Rodalies és el principal problema de l'economia catalana
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí