Edició 2691

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 07 de desembre del 2025
Edició 2691

Els Països Catalans al teu abast

Diumenge, 07 de desembre del 2025

ERC demana a la militància que faci aportacions a la Caixa de la Solidaritat per pagar la fiança de Jové i Salvadó

|

- Publicitat -

Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) ha fet una crida entre la militància perquè faci donacions a la Caixa de la Solidaritat per recollir diners per afrontar la fiança que 1,63 MEUR que imposa el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TJSC) als diputats Josep Maria Jové i Lluís Salvadó per l’1-O. Després que la Caixa de la Solidaritat hagi iniciat una campanya de recollida de donacions que finalitza el 25 de juny, diferents territorials d’ERC estan informant de la situació judicial de Jové i Salvadó i el termini per col·laborar-hi. En cas que Jové i Salvadó no dipositin la fiança, el TSJC procedirà a embargar-los els béns. Fonts d’ERC han explicat que, ara per ara, no preveuen impulsar una quota solitària dels militants.

Publicitat

Les mateixes fonts han explicat que en el passat es va impulsar una quota solidària, addicional a la que es paga com a militant, que es destinava a la Caixa de la Solidaritat pels processats per l’1-O. En aquesta ocasió, aquesta possibilitat no s’ha plantejat.

Et pot interessar  Junqueras insinua que Aliança Catalana és un "invent contra Catalunya" dels serveis secrets i dels jutges espanyols
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí