Edició 2777

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 03 de març del 2026
Edició 2777

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 03 de març del 2026

ERC creu que la justícia espanyola ha de triar entre Turquia o Estrasburg

La portaveu dels republicans, Marta Vilalta, assegura que "cada cop l'Estat té més difícil justificar allò que és injustificable"

|

- Publicitat -

ERC considera que si el Tribunal Constitucional té dubtes sobre la presó provisional d’Oriol Junqueras “és perquè té més difícil justificar allò que és injustificable”, assegura Marta Vilalta.

Publicitat

La portaveu dels republicans creu que la justícia espanyola ha de triar entre Turquia o Estrasburg, en referència a la sentència del Tribunal Europeu de Drets Humans per l’empresonament d’un diputat kurd. Malgrat això, des d’ERC tenen “poca confiança en què prosperi el recurs” presentat per Junqueras.

Et pot interessar  Junqueras colla el PSC: ERC presentarà una esmena a la totalitat als pressupostos "si no canvia res" sobre l'IRPF
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí