Edició 2707

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 23 de desembre del 2025
Edició 2707

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 23 de desembre del 2025

ERC acusa el PSOE d’intentar dividir l’independentisme amb “manipulacions”

|

- Publicitat -

El coordinador nacional d’ERC, Pere Aragonès, ha avisat aquest diumenge que el PSOE intenta dividir l’independentisme entre “bons i dolents” i els que són “raonables i els que no” i ha demanat que acabin les “mentides”, “manipulacions” i no caure en la “trampa” dels socialistes.

Publicitat

Durant un míting a Lleida, Aragonès s’ha referit a les declaracions del líder del PSOE que ha dit que el dirigent d’ERC és més “raonable”. Ha explicat que ja coneixen el resultat de la “trampa del PSOE” i ha repassat les condemnes de l’1-O. El cap de llista d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián, ha emplaçat Felipe VI a “presentar-se a les eleccions” si “participa de la campanya” i està “tant ben preparat”. “A Catalunya no tenim rei”, ha afegit.

Et pot interessar  Vilalta deixa Illa en evidència retraient-li la falta d'un finançament singular per Catalunya i els incompliments dels acords
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí