Edició 2692

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 08 de desembre del 2025
Edició 2692

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 08 de desembre del 2025

Els taxistes preparen mobilitzacions a l’aeroport del Prat contra els conductors ‘pirates’ 

Élite Taxi denuncia el "menyspreu i maltractament" per part d'Aena

|

- Publicitat -

Els taxistes preparen noves mobilitzacions a l’aeroport del Prat contra els conductors ‘pirates’. Així ho ha anunciat Élite Taxi en un comunicat, on denuncia “menyspreu i maltractament” per part d’Aena, empresa gestora de la infraestructura, cap al sector del taxi i critica la “incompetència” dels seus responsables.

Publicitat

Els taxistes lamenten “intrusisme” a la T1 i asseguren que hi ha conductors que fan servir VTCs de lloguer, que estan “totalment prohibides”. Élite Taxi també lamenta que ni el conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, ni els responsables de l’aeroport s’han volgut reunir amb el sector.

Fa una setmana centenars de taxistes ja es van manifestar a l’aeroport del Prat per exigir més vigilància contra els conductors ‘pirates’.

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí